GSUITE SUPPORT

Har du brug for efterfølgende support ifm. et køb af GSuite hos os, sidder vi også klar til at hjælpe.

Support ifm. GSuite følger alm. timepris.
 
Supporten kan evt. hjælpe med:
 
  • Generelle spørgsmål til Google mail, drev og kalender
  • Opsætning af mail i Outlook/Thunderbird via fjernstyring
  • Sletning/oprettelse af nye konti
  • Automatisk viderestilling af emails til anden bruger (email alias)
  • Ændring af passwords
Al support gælder via fjernstyring - ikke hos kunden.

Man kan naturligvis ringe ind eller sende os en email, hvis der mod forventning er driftsproblemer. 

 

Har man ikke en supportaftale faktureres den givne hjælp pr. timepris. Dermed er det for de fleste billigere med en fast aftale.

 

Kontakt os, hvis du er interesseret, på tlf.: 66 19 00 00

Denne hjemmeside anvender cookies

For yderligere detaljer omkring disse og om hvordan du håndterer dine indstillinger, se vores Cookie Politik.

Jeg accepterer cookies