HVAD DÆKKER DE?

Der er altid løbende omkostninger ved at drive en hjemmeside. Herunder vises en forklaring på, hvad driftsomkostninger egentlig består af:

 

1.  Hosting:

      Omkostninger til internettrafik samt plads på server. 

      WEB2IT betaler ekstern partner. Her er kvalitet, kapasitet, hastighed og oppetid i højsædet.

      Vi har adskillige gange oplevet, at WEB2IT's servere svarer op til 4 gange hurtigere end hos

      konkurrenterne.

 

2.  Support:

      Fri support hos WEB2IT i brug af WEB2IT's systemer. Support har åben alle hverdage

      fra 9:00  til 15:00.

 

3.  Betaling online:

      Hvis der er shop tilknyttet, så betales der til Quickpay fra Web2it.

 

4.  Dynamisk opdatering:

      WEB2IT's redigeringsystem er dynamisk. Det vil sige, at systemet opdateres/udvikles  løbende.

      Man betaler altså ikke for forskellige versioneringer, da udvikling er en del af driftsomkostningerne.

      Bemærk at WEB2IT's standardmoduler opdateres. Den individuelle hjemmeside kan opdateres mod

      betaling, såfremt dette er nødvendigt grundet nye browseropdateringer.

 

5.  Møder med WEB2IT:

      WEB2IT tager ikke penge for innovative møder og opkald omhandlende nye tiltag og muligheder.

      Her er gode råd gratis.

 

6.  Backup:

      Backup foretages jævnligt med kopier flere fysiske steder.

 

Bemærk, at følgende ikke er dækket af driftsomkostningen:

 

  • Udefra kommende faktorer, såsom opdateringer af browsere der gør, at special kodede systemer ikke virker længere
  • Reklamationer der er indrapporteret af kunde 3 måneder eller derover efter leverings dato
  • Kurser i CMS samt andre systemer afholdt hos WEB2IT eller hos kunde
    Kursus afholdt hos WEB2IT koster kr. 1500.-
    Prisen ude hos kunden er 2500.- plus eventuelle transportomkostninger.